Lite pixx

Före





Efter





Givetvis lyckades jag inte heller fullfölja städet idag. Jag råkade tappa bort en present jag fick när jag fyllde 20 så jag fick lite ågren. Jag bor på 25 kvm, så de är klart de är här någon stans!

Hittade en jäkla massa charmiga videos jag inte visste jag hade på iphoto, tyvärr tror jag dom måste upp på yputube för jag ska kunna visa dem och det vill jag ju inte.



Horribel bild, äcklig efter en dags jobb + jordgubbsplockande. Men det jag ville visa var endå att jag hade färg i ansiktet, jag var endå inte alls brun i somras men jämfört med nu...



Här hade jag vart på Filli men endå, jag är likblek nu. Man ser igenom mig.



Fikade upp den andra halvan ifrån helvetes(granat)äpplet, gick jätte käckt och jag var skillad. Trodde jag. När jag skurade spisen såg jag att jag hade skvätt ner hela jäkla väggen idag igen. Detta var dock på "plastskyddet" mot väggen så det inte skvätter från spisen. Idag har jag ätit 2,5 frukt, galant med tanke på att jag inte ens gillar frukt. Duktig jag är, nu skulle mamma vart stolt!



Från en sittning med Istids-tema



Jag och världens sötaste nolla



Idag har jag vart på bra humör och varit rätt glad. De känns som det var LÄNGESEN




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju bäääst EMMA!

2012-01-12 @ 20:21:39
URL: http://annaeliasfoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0