Köpa ny telefon i augusti !

I augusti går mitt äckliga ruinerande 3-abonnemang ut, det ska firas med Telia & en ny telefon. Vad det lutar åt nu är en vit Iphone 4 S. Det känns tråkigt att det säkert inte kommer komma ut någon ny förräns dess, det är långt till augusti. 32 GB med Telia Mobil Max 25 med Mobilsurf kostar 995 vid köpet & sedan 200 i månaden + 98 för abonnebanget. Tänk vilken lycka att få mobilräkningar på 298 kronor, det har verkligen aldrig hänt sen jag har haft tre. Nu brukar räkningarna ligga kring 600, 800 något rekorddyrt och 450 rekordbilligt (HÄNT EN GÅNG). Dock ingår det "bara" 1 GB data per månad, det säger inte mig något alls & jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0