KLOCKAN TICKAR!

Hittade en perfekt Au pair familj, bara ett problem de bodde i Schweiz.  Där pratar man tyska, franska, italienska och rätoromanska det vill säga inget jag kan eller vill lära mig. Annars lät det superlyxigt. Jag gillar barn egentligen, men såklart inte alla. Snälla söta barn som passerat blöjåldern är mer min grej. Jag har insett att min engelska är så kass att jag måste göra något drastiskt om de så nu måste vara att lämna Svea rike.

Ska försöka köra järnet i skolan så jag kan bli klar så fort som möjligt och direkt sedan gå det där halvåret i Skara så jag är KLAR. Då är planen att lösjobba och tjäna stålar, kanske kan söka i Norge? För att sedan bara kunna dra iväg ut och resa innan jag blir FÖR GAMMAL, KLOCKAN TICKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0