Kalle, mitt hjärta <3

Jag tror denna enorma sak hade passat bäst hos mig http://www.tradera.com/-klostrad-klatterstallning-for-din-katt--auktion_161603_147105919

Ska man ha en stackars innekatt får den ju kunna roa sig bäst den kan! En uppoffring man får göra helt enkelt, köpa en asful klösmöbel. Men fulast hade jag faktiskt till Issa. En tigerfärgad sådan liten en liten fyrkan till hus med klöspinne och en liten "hylla" längst upp. Issa klöste lite ibland men det var det, de var chillkalle som uppskattade lådan som sovrum. Min lilla 1,5-örade bebis!











Mamma saknar dig jättemycket, så mycket att jag börjar gråta när jag tänker på dig <3 Varje gång jag kommer hem så pratar jag och pappa om dig och drar "Kalle-skämt" när det prasslar. Då hade du som vanligt kommit kubbandes i full fart i hopp om att få något att äta, plutten då.

Lägger upp lite halvsnygga bilder för och lätta upp tillvaron som för mig blev rätt jobbig nu









Vem är nöjdast? Jag eller Buster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0