Jävla iphone

Min telefon klingar glatt hela tiden att jag måste radera saker för att kunna ta kort. Jag har bara 1430 bilder nu & innan hade jag 1900 något och de är endå fullt? Jag har jättefå appar & raderar alla sms hela tiden, vad är de som fylller ut mitt minne? Jag kunde ta kort igår (raderade dem sedan) så jag tycker att varför kan jag inte ta bilder idag? Jag har som sagt rensat flera hundra bilder och vill inte göra det igen. Jag har till och med tagit bort så jag inte kan lyssna på spellistor offline på spotify, det tar upp en del minne. Jag har på spellistan på typ "ipoden" i telefonen 8 låtar..... Värdelöst, nästa telefon blir i alla fall ingen 16 GB, Pappa har 32 det ska jag med ha!

Jag som skulle lägga upp en bild på min heta outfit jag kallar "tre nyanser av rosa". Rosa Ziperall, rosa sockar + knallrosa Kawasakiskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0