JÄVLA GRANATÄPPLE

Från och med NU hatar jag granatäpplen. Tog mig femtielva timmar att äta en halva. Det skvätte över hela min Ziperall (hade förkläde på mig), hela bordet, alla papper, golvet, pärmen på golvet OCH SEN SKVÄTTE DE EN JÄVLA MASSA PÅ MIN VÄGG SÄG 70 CM FRÅN DÄR JAG SATT. Tur jag insåg att jag bara ville ha en halv, annars hade det väl tagit lika lång tid som det hade tagit för mig att äta 17 blodpuddingar (äter inte blodpudding). Jag ska aldrig mer förtära granatäpple i fast formula.

Gjorde vitlökssmör till baugetterna med den största vitlöksklyftan jag någonsin skådat. Det var så jävla starkt att till och med jag dog och jag älskar när det osar vitlök så jag fick dubbla mängden smör... NÄR JAG RÖJT KLART BLIR DET VITLÖKSBAUGETTER, TE & BECK!

Har jag flyt så ringer de kanske från djurskyddet sen med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0