Horrible

Känslan när man stängt av duschen och öppnar duschdraperiet, måste vara världens hemskaste känsla när man känner kylan. Jag satte en handduk på håret och kubbade till sängen, skönt jag är uppe i sån god tid!'

Igår oljade jag som sagt in håret med 13 sprut av min Lanza olja, tar man 2 sprut annars blir håret fett. Igår såg det ut som jag ja men levt i skogen hela mitt liv eller doppat huvudet i en fritös, de var blött av all olja.  Idag såg det ut som vanligt?! Då har man torrt och skadat hår!

Jag är så jäkla trött, jag vet inte vad jag ska ha på mig så jag vill inte gå till skolan! Jag vet inte vad jag ska ha på mig på fredag när det vankas utgång heller!

JAG VILL INTE GÅ UR SÄNGEN, tar en genväg och skjuter upp klädproblemet och hoppar i min jumpsuit höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0