H E L G ! : )

Idag har vart en rolig skoldag, inte själva undervisningen utan mina Wordfuedmatcher med Catrin! Elin hade tagit en skön bild på klassen, jag syns koncentrerad några huvuden bort med Catrin breve i vitt pannband!




Angående att ju fler lager som möjligt på stärkande lack var INGEN HÖJDARE! Lacket flagnar och när jag drar loss så drar man med nageln. Får måla om dem idag med:
  1. Stärkande lack
  2. Underlack
  3. Nagellack
  4. Topplack

Som du ser kommer mina naglar att bli flera dm tjocka.

Jag duschade just & gjorde 2 portioner "dillfisk". Fisk med dill på ;) Och nu hamnade jag som vanligt med datorn på magen i sängen. Jag glömde säga att angående den starka köttfärssåsen jag gjorde igår så blev det 9 portioner! Underbart, jag har nu 4 portioner i frysen & 3 till i kylen.

Jag är ju Beckfanatiker jag har bara TVÅ nya avsnitt kvar, inte okej! Men har kanske 3-4 stycken från 60-talet med, får bli till att se dem när de andra tar slut. Vad ska jag ägna mig åt då?

Runt halv fem sen så ska jag på middag på Mariehem sedan blir det förfest följt av utgång. Jag har handlat crazy dricka!

Queen – Bohemian Rhapsody - 2011 Remaster

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0