God morgon

Idag ska anmälan angående "den biggest" skickas in, jag känner mig pirrig. Skulle hon komma och knacka på och ställa mig mot väggen får jag väl vara ärlig och säga: jag kunde inte gå och säga till dej då jag inte vet hur jag skulle reagera, för jag hatar dig! Ja man ska ju givetvis vara ärlig!

Klockan elva ska vi på studiebesök men innan det tänkte jag och Catrin hinna med en snabbvända på stan. Hade velat ha något klädesplagg + givetvis den där fina köksvågen från Clas Ohlsson.

Igår skickade jag förresten ett " riktigt vykort" till morfar och Ragnhild också, annars blev det orättvist och de vet ju inte ens om att Gunwald existerar. Han är lydig på en punkt, han går ner från bordet när jag säger åt honom på skarpen.

Om en vecka skall fettknölen elimineras och om sex dagar är det tenta, lite ångestframkallande när jag ärligt talat inte lärt mig något...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0