gOD MORGON GOD MORGON

Igår la jag mig strax innan nio  & nu sådär 12 timmars sömn senare tror jag jag är på hugget! Den biggest granne hade troligtvis förfest igår då jag hörde folk som skrek och hade sig + hög musik, men vet du vad? Det var inte ens hälften så störande som när den biggest klampar, då fattar du kanske hur jobbigt det är. Vaknade lite korta stunder av folk som klampa förrbi. Halv 2 hörde jag någon komma som var sjukt full, man hörde hur den vinglade och bara ramlade fram. Jag bor i lägenhet men vi har inga ja va ska man säga "korridorer" utan jag har en egen ytterdörr som går ut, därför hör man ju extra bra när folk kommer klampandes när de är snö-

Dagens planer är att vara aningen mer aktiv än igår och slänga skräp, tvätta & städa. Tror jag drar och slänger skräp innan frullen, då slipper man förhoppningsvis möta så många om jag går ut i Ziperall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0