GAH

Gunwald sov ljudlöst i min fotända, vi sov som två däckade pingus tills han var och grävde i kattlådan runt kvart i två. Han kom sedan tillbaka och la sig i sängen, jag kunde inte ligga still och snurrade runt som ett sär, det var varmt och ljust. Han lessnade och drog till presentsnöret i stället, jag tog det och han försvann åt något annat håll och var knäpptyst. Mitt hjärta slog i 140. Jag låg vaken mellan 01.45-05 det var inte helt kul....... Jag som var rädd jag skulle ha sömnproblem på grund av Gunwald men han var faktiskt oskyldig! Jag tappade till exempel mitt örhänge jag har i den lilla pluppen brevid örat, kan heta tragus. Givetvis hindrade det inte mig att klockan var halv tre på natten, jag försökte få i det ett jäkla tag, givetvis utan resultat.

Denna dagen kommer troligtvis bli helvetisk på grund av sömnbristen, men vad gör det när jag har Gunwald?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0