FREDAG DEN 13:e

God morgon, idag är det den omtalade FREDAG DEN 13:e. Inga hemska happenings såhär långt! Idag var jag jätte"snabb" ur sängen & det tog "bara" 11 minuter, det är katastrof. Klockan ringer, jag stänger av den & gosar in mig i täcket, sträcker mig efter mobilen och sätter på den. Efter jag kollat mailen och facebook är jag på benen...

Schenker är inte de snabbaste direkt.... Men har jag tur (idag?!) kommer paketet idag!



Idag ska jag och mina vänner till Corona:
SÄSONGSPREMIÄR 2012 PÅ CORONA FREDAG 13/1 & LÖRDAG 14/1!den 13 januari kl. 22:00.

Tackar man ja på facebook så kommer man in gratis mellan 22-23 , det är de vi satsat på (bilden nedan).

 




Jag har inte haft i min piercing på i alla fall tre dagar tror jag, kära gud idag var det svårt att få igenom, då blev jag lite nervös och satte i den. Det känns dessvärre som att vara nypiercad dock minus svullnad och ömhet.


Hittade en spännande artikel:

"Människor som gör dumma tabbar på fyllan vet vad de gör. De bryr sig helt enkelt inte

Nu går det inte längre att skylla alla dumma saker alla dumheter på spriten. En studie visar att fulla människor är helt medvetna om sina dumma beslut. De bryr sig helt enkelt inte om vad de gör, skriver Health Zone.

Alkoholen tar bort en mekanism i hjärnan som sätter i bromsen när vi är på väg att göra misstag. En undersökning visar att berusade människor inte reflekterar över sina dumma beslut.

Trots att de vet att dumheterna kan få konsekvenser är de likgiltiga inför det. Undersökningen innebär däremot att en liten mängd sprit kan vara bra för människor som har en rädsla för att begå misstag."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0