Framtiden känns rätt oklar

Det underliga är att jag trots min uppenbara livskris endast hyr hem bra filmer? Sedan i förrgår har jag sett 4 bra filmer, life's good ibland endå. Jag har alltid , även nu gått på filmens utsida och 99 gånger av 100 på grund av det hyrt värdelösa filmer, men nu är de slut på de. Är du som jag, mumsan & Mr. Lejon medlem på http://nyheter24.se/filmtipset/ kan du kika in på mina filmer jag betygsatt, mitt nick är emmmajohansson ("bara" 3 m).

Jag och pappa började just se någon gammal westernfilm men jag kände de var lite sent för mig nu då jag behöver sova. Nästa sommar ska jag kanske söka städjobb eller nått diverse på pappas jobb, jag känner att norska pengar vore jäkligt najs faktiskt.

Min nuvarande livsplan:


  • Bita ihop och kämpa
  • Ta examen 2013 och inte en sekund senare
  • Jobba lösjobb exempelvis norge
  • Slutet av höstterminen 2013 + början av vårterminen 2014 plugg
  • Lösjobba
  • ÅKA UT OCH RESA
  • Söka seriöst jobb (innom utbildningen)
  • Ta tag i mitt liv

Livsplanen innebär asså att jag kan vara Wild and Crazy ända tills jag är 24 om jag så skulle vilja, tåls att tänkas på. Skulle det vara fallet kommer jag säkert vara galen och ragga artonåriga toyboys. Om vi räknar lågt och säger jag kommer bli 75 år gammal har jag då endå 51 år på mig att vara seriös, hoppas det räcker. Jag lär ju inte hitta någon som vill gifta sig med mig, då får jag helt enkelt trösta mig med djur. Vad sägs om Shettisar? Hundar?


Shettisar?!



Hundar?!

 

 

Toyboys?!


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0