Filippinerna 08 med Linn

Snokade lite på min gamla bilddagbok & hittade lite bilder ifrån andra gången jag var på Filippinerna. Tyvärr hade jag en dålig kamera då så bilderna är inte direkt toppklass. Är så avundsjuk på mina föräldrar som ska dit den 17 februari igen.





Manila, en rätt tätbebyggd stad...



Handsprit, vatten, musik, pengar och pass allt man behöver









Husdjuret "Slemmet".



"Lyxterrariet" jag inredde. Jag fick inte ha dem i bungalown under natten för Linn och Julle. Allt går att komma undan, jag gömde dem i min klädhylla & la lite kläder över "terrariet".



Sjukt roliga djur <333













(Han sitter på planet under ett paraply och röker samtidigt som han tankade med hjälp av slang, tratt & tunnan som syns på marken)



Väl hemma igen, inte så brun men ack så långt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0