F r e d a g

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur folk kan duscha frivilligt varje morgon, visst typ ligga påklädd och tvätta håret det är okej. Men duscha hela kroppen, de blir så kallt så jag tror vanligtvis jag kommer dö. En annan sak med morgonduschar, det är inte direkt att jag orkar raka benen. Okej att jag inte brukar göra det annars heller, men tanken var god. Har nog inte rakat benen på en vecka, men vad gör det när jag endå är påklädd hela tiden? - när Catrin kommer förbi på morgonkvisten och jag vanligtvis bara har underkläder på mig, men jag har i alla fall ljusa hår som inte syns :)

Idag återstår som vanligt en jäkla massa innan jag är redo för skolan:
  • Föna & fixa håret
  • Sminka mig
  • Klä på mig
  • Frukost
  • Diska
  • Röja undan lite sen igår

Jag är så jäkla trött, jag vill sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0