Ego

Jag hade jättekul igår, först vankades det middag med tjejerna + André. Senare började folk att droppa in och så tog vi bussen till Corona. Det blev gratis så det var najs, hade jättekul. Minns inte vad det var för musik men det var säkert bra :) När jag och Catrin igår skulle till Soffan fick jag svinont i fötterna av att bara gått några meter & blev lite orolig för kvällen. Med lite alkohol i blodet var dom "jättesköna", jag kände inget alls ute. Men direkt när vi gick ut i snön påväg hem fick jag ont och idag känns fötterna som överkörda maskar. Mitt fina rosévin var tyvärr ingen höjdare, inte något jag rekomenderar!















Nu ligger jag här bakfull & hopplös. Den biggest väckte mig när hon kom hem HALV 8 och klampade som ett sär i i alla fall en timma, sen gick hon någon gång efter HALV 9. Jag var då ännu mer bakfull, rosenrasande och död. Endå så slår jag i taket med min golvmopp och hon slutar inte.. Jag ska maila min hyresvärd! Nu 'är hon hemma igen och klampar inte nått vidare, i morse var det helt sjukt. Nu låter hon som en vanlig människa på ovanvåningen..... Det konstiga med idag är att jag givetvis är hungrig men inte sugen på nått! Jag åt just en kiwi bara för att, det var gott men Berocca jag älskar smakade jätteäckligt idag!? En smoothie vore jävligt gött, eller ännu hellre en milkshake?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0