Duscha

Om man kanske skall ta och duscha så man är på topp när stackars massören ska ta i mig. Okej jag överdrev, jag älskar att överdriva men i alla fall.

Jag är så förbannad för tentaresultatet. Jag är sur för att han rättade så jävla snällt och sen är jag sur för att jag inte var nogrannare. Mamma fråga varför men jag sa att tentan gick så jävla dåligt att jag visste for sure att jag skulle kugga i vilket faLL. Nu kanske det inte var fallet fy helvete.

När jag statusuppdaterar osv från datorn så skrev den i förrgår att jag va i Jörlanda och idag att jag var i GöTEBorg? Tack o lov mobilen vet i alla fall vart jag befinner mig...

Kan du inte se att jag väntar på dig varje dag? Nej du ser aldrig sånna som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0