Dödsbädden

Har en måbra sväng nu, tänkte se på film!

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=165010795


Efter dagens viktmiss måste jag nog införskaffa mig en sådan när jag köper hörselkåpor i dagarna! Jag sålde min ekologibok och i brist på våg så tog jag ett 1-literspaket mjölk och jämförde vikt. Dumt och osmart men mjölken kändes tyngre så jag sa åt köparen och sätta över 48 spänn för frakt (8 frimärken). Bara de att jag fick köpa 12 då boken vägde ton... Men söta köparen sa att hon sätter över mellanskillnaden, me like!


Nu mår jag dåligt igen, jag känner mig helt mentalt efterbliven. Känslan av att vara jättehungrig när man inte har någon matlust är ingen höjdare. Jag är sugen på något kallt, jag har ingen kall mat hemma mer än mina 5 resterande kiwis! Idag har jag tryckt i mig 3 av de godaste glassarna, en twister, en pigelin & en calippo cola. Jag måste vara frille imorrn då de är obligatoriskt i skolan!

http://www.kanal5play.se/program/play/sexljuvasex-s01e01?origin=program

Bra program, rekomenderas starkt!

Man har ju alltid hört att killar blir så ynkliga när de är sjuka, det blir jag också. Måste bero på min manlighet.... Sådana hära hemska dagar vill man bara ligga hemma i Skärhamn och bli upp-passad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0