Djurskyddet

Nu tror jag bara jag har 3 Beckfilmer kvar, sad face. Jag kollar katter för fullt, dessvärre har djurskyddet icke svarat på mailet från i morse. Jag känner att jag inte kan bärja mig nu när jag har alla kattsaker här! Jag känner att jag såklart hade velat ha en kattunge men jag vet inte om vad min lägenhet hade tyckt om en liten gangster faktiskt. Och jag gillar ju goda gärningar, tycker att alla ni som vill göra något bra och känner ni har tid och ork för ett djur borde göra världen den tjänsten. Finns djurskydd överallt, bara att googla så kommer det upp något län nära dig. Där finns det också andra djur som till exempel hundar och kaniner!

Nästan att jag i dagarna måste lägga upp en bild på mitt, världens finaste katthalsband!

Nu tror jag minsann att jag måste sova, jag känner mig helt mörbultad sen all väskdragning igår!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0