dET VERKAR SOM MINA ENSAMMA DAR FÖRALLTID ÄR ÖVER

Jag tror min ständiga otur är påväg bort! I torsdags flöt allt på & var jättebra och utsågs till årets bästa dag. Igår var en ännu bättre dag med katterbjudande + ett annat galet erbjudande & så länge jag gillar katten lär denna dagen bli ännu bättre! ÄNTLIGEN.

Jag kunde givetvis inte somna igår, jag är så nervös av mig. Mitt hjärta slog i 130 så jag ringde Martin för att prata av mig lite. När jag vaknade någon gång in på småtimmarna blir det ju inte bättre av att det första man ser är "lutande tornet i Pisa (klösträdet). Det var så att det var några centimeter för lågt i tak för att få på den sista plattan så vi (jag & Ida) byggde två klöspinnar på raken och det var då säg 2 cms glapp mellan pelaren och taket. Men ibland är jag rätt så smart, jag hade någon skumplast som jag fick halvera i tjocklek för att kunna sätta mellan pelaren och taket. MEN det blev lite väl tight så ja det blev snett. Jag lyckades inte med all min kraft slå den rak så den får vara lite sned :) Jag tar en bild till med kameran sen, trädet är riktigt snyggt & ser dyrt ut!



Kanske borde städa min byrå en härlig blandning av handklovar & rollers. Man får ju givetvis visa den bästa sidan av sig själv när "Anki" kommer med katten senare idag (runt 14).



Lite störande att så mycket har ändrats på mobilen efter uppdateringen (Catrins mailadress) men det mesta har blivit bättre.

När jag får chockbesked som katten så reagerar jag lite konstigt och börjar hetsstäda, allt diskat och klart och dammsög även hela min stora (25 kvms) lägenhet. Men det som återstår är att röja på byrån, plocka iordning alla kattsaker som nu ligger utspridda på köksbordet, tvätt-tid klockan 12 & "plugga" men nu först av allt Skype med min hunkiga vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0