Det blir nog slirigt

Igår var en toppenbra dag, skolan var rätt så chill och krävde inte allt för mycket ansträngning men sen hände det braiga. Jag var på möte ang. min kommande praktik i trean. Hon tyckte jag skulle söka två praktikplatser och praktisera fem veckor där vardera! SÅ JAG SKA RINGA OCH PRATA IDAG!!!!!!!!!!!!!! Jag känner mig sjukt nervös & känner jag behöver kolla upp vad jag kommer att ha läst innan det! Jag säger inte mer nu än att det givetvis är på hemmaplan & Umeå kommer dessvärre aldrig att hinna bli "hemmaplan" innan jag lämnar. Praktikplatserna brukar vilja ha CV och så, men det är allt jag vet!



Idag tänkte jag trotsa åldern som tyvärr inte längre är "ringa" och slira till det ordentligt. Sophia fyllde ju 21 i måndags & det är henne vi ska fira!

Borde kanske gå upp & börja fixa mig + diska , jag lämnade disken igårkväll tills idag för jag var "trött". Garanterat tröttare idag men okej...

Idag tog sista burken kosttillskott slut som jag hade beställt, segt att käkat dem (hade 2) i två månader och jag inte kände någonting... Får väl nu bara fortsätta med Berocca, D-vitamin, vegetariantabletter ibland & den allt annat än mumsiga Linfröoljan. Jag trodde stenhårt man skulle bli pigg & lycklig av D-vitamin, men det verkar inte ge någon som hellst skillnad, endå ätit dem sedan mitten på november. Jag är lite kluven, ska man äta D-vitamin på sommaren? Då får man förhoppningsvis en hel del genom solen? Men man vill ju inte få cancer direkt & på sommaren har man ju absolut råd, 89 kronor för 100 stycken (1/dag).

Skola om en och tio, heaven!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0