Dagens shopping + sele till salu



Skoimpregnering



svamp för skokräm



Lite festligare topp (helt underbar bild, jag vet)



Söt blus



Kattmatsburk till Gunwald



Köksvåg



Trasmatta, sjukt moget köp



Lakritsljus till mamma + en diskborste jag skall ha till kattlådan



Världens snyggaste kattmatsburk. Här är hans finmat utblandad med fulmaten han åt innan mig så får vänta tills den är slut med att fylla den.



Designade en enligt mig "underbar" leksak



Ja det är ju inte varje dag !















Gunwald är ju för tjock så jag la ut selen på Tradera: http://www.tradera.com/sprillans-ny-kattsele-kaninsele-43-koppel-auktion_161602_147901213


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0