Blääk

För första gången på länge så kom jag i natt på två bra saker att skriva om, tror du jag minns någon av dem? Nepp..

Dagsformen är vad jag skulle kalla medium minus, jag mår mycket bättre än igår men mycket sämre än vanligt! Men vad gör man inte när man har obl. närvaro i skolan?

Igår gjorde jag en "favorit" i repris. Jag kände för att klippa mina ögonbryn och slås av tanken att yes jag har ju en ny nagelsax jag köpte när jag var hemma. Letar upp den och klipper. Även en utvecklingsstörd hade räknat ut att klippa med sned sax ---> sneda ögonbryn. Jag kan säga så mycket som att det är allt annat än porrigt.

Nu ska jag upp för och utföra morgonens värsta grej, duscha. Fyfan. Bläk.

Från och med 9 igår morse tills 02,15 i natt har jag ätit 10 alvedon, en karta. Något säger mig att det inte är det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0