BEBIS PÅ G

Jag klarade att läsa 2 sidor men jag är så nervös så jag vill spy så jag gav upp. Jag har också tagit massa bilder på lägenheten (med kameran) jag hade tänkt lägga upp lite senare. Hon skulle komma runt 2, det kan ju vara allt från 1-3, jag dör vad nervös jag är. Tänk och vara gravid, jag tror inte jag hade pallat trycket, vilken ständig nervositet.

Vad ska jag ha när hon kommer? Klär man upp sig? Jag förstår ju att jag måste droppa Ziperallen. Tänkte först ta stumpbyxor men det vore ju rätt oparty om han är en klösande gangster.

JAG KOMMER FÅ EN BEBIS IDAG, okej att han är 5 och rätt tjock. Men det kommer endå bli mitt barn. Tänk om jag blir en värdelös mamma, han kanske hatar mig? Gaaaaaah. Okej givetvis kommer jag bli ultimat men endå jag är helt skakis.

"Anki" ringer mig när hon hämtat honom och är påväg till mig. Det lär bli max 10 min innan han kommer då hon hämtar honom i Tomtebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0