Banta

Mina försvunna 20-årspresenter kom fram, in i mellan i bäddsoffan....... Drack just en kopp te med way för mycket honung och ingefära, jättevidrigt.

Jag hittade mitt måttband herromdagen, givetvis är det från http://www.xtravaganza.se/sv/Sverige/ , jag mätte mig och verkade inte lagt på mig ens en centimeter i midjan, över brösten eller över höfterna. Inte sen i våras när jag bantade. Jag gick ju dessvärre inte ner något, men jag blir nästan sugen på att banta igen. Jag har ju prövat att äta pulver & LCHF-metoden, jag gör dessvärre inte om någon av dem. Pulver om jag ska gifta mig eller dylikt. På 13 dagars pulver tappade jag 7 kg ( och då innan var jag endå betydligt tightare än vad jag är nu) & på LCHF mätte jag mig bara och tappade väl sisådär 1 cm i omkrets. Jag hade helst av allt velat äta piller + mat och vips så blev man smal. Får se om jag tar tag i det när beach 2012- hetsen närmar sig. Just nu är jag en livsnjutare.

Det värsta med mig är när jag börjar städa och drar fram alls så lessnar jag alltid innan jag ställt tillbaka det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0