Ansiktsmask from heaven

Skrev några sidor i dagboken 0ch läste givetvis lite gammalt, den är sen den 15/9-08 och är helt amazing att läsa. Hittade en del gamla dagböcker hemma hos mamma & pappa, sånt måste man ju bara spara. Jag skriver dagbok med sådan inlevelse, mitt liv låter där så otroligt spännande och man vill inget hellre än att "åka tillbaka".




Ansiktsmasken var helt otrolig, jag är nu lika len som en bebisrumpa. Ett minus är väl kanske att den luktade som vit toblerone (mitt favoritgodis). Sist jag hade en ansiktsmask som luktade heaven så smakade jag, det var helt vidrigt vad den smakade horribelt, så jag gick inte på lukttricket idag.

Jag kan tänka mig att du tycker att allt mitt tjöt om klösträd är förjäkligt, men jag slutar givetvis så fort jag kirrat en! Allt katttjöt lär också minska när allt är klart!

Övergick till Blocket i jakten på klösträd och hittade snygga http://www.blocket.se/stockholm/Jattebilliga_klostrad_i_olika_modeller_38255452.htm?ca=2&w=3 i Stockholm....

Min kattväska var ett riktigt fynd måste jag säga både utseendemässigt och prismässigt, här är andra prisexempel http://www.nordensdjurshop.se/katt/transportvaskor/18

Denna kanske är aktuell? http://www.nordensdjurshop.se/klostrad-kmu14/42134-0
Kommer inte in ett likadant som det jag "missade" på  tradera känns det som att denna är mest attraktiv faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0