18,51

Jag berättade ju att jag kleptomanade ett läppstift på juldagen, jag prövade det nu och man fick riktigt hångelvänliga läppar! Det ska jag ha på mig på fredag!

Bo Kaspers Orkester – Puss

Tror du de lata fanskap jag är har städat än? Nä. Jag har lovat mig att se på Beck när jag är klar men endå så ökar jag inte städtempot, gaah. Jag dör.

Bo Kaspers Orkester – Vi Kommer Aldrig Att Dö

Jag har tagit med mig några skolkataloger hemifrån 7:an, 9:An, 1:An, 2:an & 3:an. Dessvärre inte åttans och i ettans är jag inte ens närvarande. Alla är jättetråkiga utan en, den som är mest massakrerad. Min skolkatalog från 9:An ser ny och orörd ut och 7:Ans är sönderbläddrad. Om du trodde det berodde på att den är äldst så är det icke fallet, det är ju för att alla mina favoritkillar är med i den såklart. I 1:an gick jag på bonneskolan och där fanns det en snygg kille i trean.... Så ja olika kvalitet kan man ju säga!!

Om man målar naglarna med flera lager stärkande lack, blir de starkare då? Ju mer desto bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0