18,51

Lite CSN skulle inte sitta fel nu, såg dessvärre på internetbanken att de enda inlagda beloppet är 2080. Katastrof om de där 11 000 inte kommer innan sista januari, då kan jag inte betala mina räkningar.......

Magnus Uggla – Skandal Bjotis (Det är Inte Kärlek, Det är Kramp)

Plugga på kvällen är inte det lättaste då jag är en självklar morgonmänniska. Imorgon får det bli en relativt tidig uppstigning så jag hinner plugga innan skolan som börjar så sent som 13.

Magnus Uggla – Jag Skiter

Gunwald ligger nu och chillar bakom min säng(?!), han lessnade på att leka med mig och flydde dit. Han gillar inte godis, bra för hans hälsa segt för mig som handlat det!

Jag är hungrig som en gasell, men jag vetikatten vad jag ska äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0