17,32

Gunwald var helt CRAZY när jag kom hem, helt galen. Sprang runt och lekte med sin mus som en tok, han fick apportera och allt möjligt. Martin kom förbi en sväng för att titta på min lilla kisse & i övrigt har jag bara renskrivit. Blev 8,5 tight ihopskrivna sidor INNAN jag gav upp! Nu är jag döless & väntar på soffan som dyker upp kring 6. Mamma skickade upp lite grejer till mig på posten idag och jag fick ett jättefint ljusblått halsband till min lilla bebbe. Har dåligt samvete för att jag knappt kommer se honom idag, men imorrn blir det andra bullar!

Vi hade en allt annat än givande frågestund idag i skolan, jag blir så less & innan det så snicksnackade vi från 10. Så 10-15,30 var vi i skolan och tyvärr gav det ingenting. När soffan kommer så ska vi till ICA & handla grädde till våfflorna + godis, idag ska vi tjocka oss!

Kanske ska röja lite så jag slipper göra det imorgon? Jag tänker bannimej gå fredag kväll (nu) iförd ziperall till Catrin, jag känner för att ha softiskläder faktiskt. Mumseli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0