Vafan hände där?

Hej kära vänner & andra. Tentaresultatet från Luft & Bullertentan kom upp idag. Jag var 99% säker jag hade kod 21. Men bara de att kod 21 hade två poäng över godkänt. Man var tvungen att ha 60% på tentan men 50% per del. Jag tyvkte jag borde klarat bullret men luften var omöjlig. Jag brydde mig inte ens om att svara på grund av att jag visste att de endå inte skulle räcka för G.
Har vart tämligen sinnesförvirrad nu ett tag & mailade eximinatorn. JAG ÄR FÖRFAN GODKÄND , fråga mig inte hur de ens är möjligt. Men jag tackar och tar emot. Gött o slippa omtenta den 10 mars, mitt schema blev just mindre tight. Men är fortfarande svinsur. Ska frossa
Vitlöksbaugetter sen men nu plugga inför MORGONDAGENs tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0