Jag har världens bästa kompisar

Du tänker säkert att jag hade en hemskt sorglig Alla hjärtans dag då jag är singel, jag hade världens bästa Alla hjärtanas dag. Två av mina absoluta favoriter vad mer kan man begära?

Världens bästa alla hjärtans-dag:

Dagen började i skolan med en tråkig men inte så svår föreläsning, varje rast + lite till hängde vi på mässan. Allt var för mig en enda jakt, på gratisprylar. Dagen var bra redan där.

Kommer hem och i brevlådan ligger världens bästa brev, bästa brevet sedan begynnelsen. Soffan & Mumsan drar till Ica & handlar lite smått och gott medans jag bäddar iordning en madrass på golvet. Dom kommer, vi fikar, äter underbar mat + vit kladdkaka och kollar på film. I slutet av andra filmen mellan elva & halv tolv börjar den otroliga grannen med tv:n igen. Vi spenderar lätt tio minuter på att försöka lista ut vart ifrån ljudet kommer innan vi speedade som vi är slås av en ypperlig ideé- Vi springer ut barfota till övervåningen för att tjuvlyssna vem idioten är. Det snöade, var minusgrader och vi barfota i den givna outfiten pyjamas. Inget napp på övervåningen, besvikna springer vi tillbaka hem till mig. Tinar upp fossingarna, några minuter senare springer vi ut igen, till undervåningen. Vi hittade den skyldige! Pizza-*urken under mig, han hade även nycklarna i. Jag knackar på och säger att nycklarna satt i (tog ut dem som den pingla jag är) och bad honom sänka tv:n. Han tog upp sig och Tvistevägen blev knäpptyst. Sedan såg vi klart filmen och då var de dags att sova. Det var precis som när man var liten, jag sa god natt 799 gånger och sekunden senare hade jag nått "jätteviktigt" att komma med.

I morse vaknade vi upp utvilade (?) men endå mösiga. Vi mös hela förmiddagen innan det blev dags för lyxfrulle. Lite plugg efter det, sedan kom Catrin och Sebastian förbi och hon klippte bort mina stygn, underbar känsla. Mat + fika + mer plugg. De drog nu precis så vi har haft sjukt många timmar ihop här på mina 25 kvadratmeter, sambolivet passar mig ypperligt!

På fredag har jag omtenta i hälsoeffekter, det gick bra när de förhörde mig så jag ber till gud det går vägen.! Idag känns det som lördag men icke, i morgon vankas det gruppdiskussion i skolan om eutrofiering....

Sleepover'n i bilder + mer



Mässans skörd



Mumsans dounat funkade dessvärre inte på båda sidor på grund av mitt korta hår...



Just chillin





Lyxfrulle med mina underbara tjejer! Vi bytte aldrig om, de cyklade hem i pyjamas & jag har givetvis min på mig med.



I morse, handen var less på stygnen










Catrin kom förbi för eliminering





Handen nu, gangsta!



Bebisen myser med bh:n



0+ på en tentafråga är inte helt fel, bättre än 0..



Mumsans cykel efter natten...



Cyklar som stått lite längre...

Är helt förkrossad rent ekonomiskt. Jag köpte Ever Clean kattsand till Gunwald den 23 januari, använda mer än hälten till första omgången låda. Nu var det lite knapert med sand så jag hällde ut sanden och tvättade ur lådan, hällde tillbaka kattsanden ( nu snackar vi luktfri fresch kattsand, jag städar minst tre gånger om dagen) och fick hälla på resten av den nya och lådan är nu perfekt full igen. 200 kronor kattsand förbrukade på under en månad, jag vill gråta blod. 200 kronor har han inte ens kostat i foderpengar än & jag har endå köpt dyrt foder (219 för 1,5 kg).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0