trött & mörbultad

Jag har jätteont i hela kroppen, pluggar nog inte mer idag. Mötet gick över förväntan! Hämtade ut Luft & Buller-tentan. Det var inga felräkningar men äckligt överdrivet poängmässigt. PÅ lufdelen fick jag 11,5 vilket var 50%. Kände väl själv jag var värd sådär kring 5 poäng, jag fick full pott för allmänt lall. Bullertentan, jag vet inte vad. Poängmässigt min bästa prestation här (14/15) men jag hade där vart värd 7,5 med halva & 0.25s poäng. Han delade bara ut hela poäng och gav mig full pott på tre 1poängsfrågor som va värda sådär 0.25.  MEN JAG ÄR NÖJD!

I morgon är vi lediga så jag tänker vara hemma och plugga minus att vi tänkte äta semlor, men det får bli först på kvällen.

Nu diiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0