torsdag

Sen ska jag ringa Change och säga mina schemanlagda tider och hoppas få ut lite jobb! Vore alldelles ypperligt, superskoj och superskoj shopping för min egen del! Igår bokade jag också flygresa hem för mig och Gunwald. För mig kostade det 872 och för honom 175, hon frågade mig om det var en liten katt jag hade. Fick ju säga ; ehhmm han är ju ganska tjock... Då frågade hon om han vägde under 8 kg och jag sa givetvis ja!

Arbetet går sjukt sakta framåt, om de ens går frammåt. Blir grinig och känner dagarna kunde spenderats bättre. Jag tror jag ganska lätt hade kunnat göra en muntlig presentation, har ju mycket att säga och kan prata fort. Men skriva ner det :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0