Tentadag

Klockan ringde halv åtta, fick lite kalla fötter igår. Jag trodde ej jag skulle hinna plugga om jag gick upp 9. Satte mig vid köksbordet och pluggade, exakt en timma senare var jag klar. Jaha nudå+

Dagens stora fråga är nu vad jag ska ha på mig på tentan. Jag tycker om att klä upp mig på tentor, man vet ju aldrig vem man tentar tillsammans med !

Fattade jag det rätt så slutar vi skolan antingen fredagen den 1/6 om man är i grupp 1, måndagen den 4/6 om man är i grupp 2 & tisdagen den 5/6 om man är i grupp 3. Jag kommer inte hamna i grupp 1 med min vanliga tur, men jag ska åka hem då i vilket fall. Gunwald är min bebis och jag tänker inte bara lämna honom hos mamma, han måste hinna aklimatisera sig! Han har aldrig träffat andra katter (sa dom) och alltid bott i en 25 kvadratslägenhet och nu ska han till ett hus med en till katt, klart jag måste vara med. Det var inte så man skulle byta med någon speciell människa utan hela gruppen var tvugna att byta grupp med någon och alla vill ju ha sommarlov så de känns FUCKED UP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0