Städa är braaa

Jag hittade också massa extrapar sockar , vilket flyt- Alla kläder är nu i byrån igen. Tight som fan men endå inte nerknött utan faktiskt vikt :) Jag känner mig superduktig. Sa igår att jag inte skulle plugga idag på grund av att jag trodde vi skulle bli kvar i skolan länge med gruppen, men vi var snabba så jag har hunnit massa. Jag kände att jag skjutit upp städandet sen jag flyttade hit så det var på tiden. Nu blir det ytterligare nästan en ICA-påse till insamlingen. Marith sa att hon inte köpte nytt om hon inte gjorde sig av med något, en in & en ut. Nu har jag gjort mig av med sinnessjukt mycket så det betyder att jag kan köpa så mycket mer kläder jag vill (har råd med). En rätt konstig upptäckt till jag gjorde var att jag har 4 par jeans och jag är inte direkt någon jeansfantast. Jag har i år använt jeans en gång och sedan skolstarten i augusti använt jeans en gång till.

Jag längtar tills den 25e så jag får pengar, mina sista slantar kommer på torsdag gå till biljettköp till sittning. Jag kan inte förstå hur dyrt allt är och vart alla mina stålar tar vägen, gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0