Plugglördag

Jag dammsög lägenheten och stängde under tiden in Gunwald på toaletten, så han slapp en hjärtattack. När jag dammsugit klart öppnar jag och han är "borta", givetvis hade han gömt sig bakom duschdraperiet. När jag sedan dammsugit på toaletten så var han borta igen, hittar honom inte. Borde utnyttja den "kattfria" tiden med att plugga, någonstanns är han ju!

Vart superduktig med pluggandet idag, i båda ämnena!  Nu lite mer plugg !!! Ikväll kommer världens sötaste småfjors på tv, Ulrik Munther ska vara med i melodifestivalen & jag ska vara galen och rösta! Jag får la dricka en liter mindre mjölk än vanligt i min sparmånad så det går runt.

CATRIN KÖPTE EN NY MÖSSA TILL MIG IDAG :') JAG SLIRADE JU BORT MIN GAMLA PÅ HALLOWEEN.



Plugga på helgen känns så äckligt nolife att jag skäms, men det är ju mitt eget fel. Jag har ju X antal omtentor att ta igen. Okej det lät kanske lite väl, men det är ju i alla fall 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0