Mitt nya liv

Det känns som  mina föräldrar glömt mig, de skulle ringa men de har de då inte gjort. Jag ska ju sova snart, slutspurtst-entaplugg i morgon ju. Jag har pluggat vrålmycket och seriöst enda sedan samma dag vi hade tenta i Luft & Buller men nu när Hälsoeffektstentan närmade sig har det dessvärre vart oseriöst senaste veckan. Jag är så förträfflig.

Unnar mig lite Ylva Bulldozer såhär efter CSI & Fråga Olle Dokumentären-

Ylva Bulldozer – Ge vad du har Kylie

Ylva Bulldozer – En djävul på din radio

Gunwald mjauade inte när jag stängt innom i väskan, jag säger inte han var nöjd men tyst. Snälla gud låt honom vara tyst när vi ska flyga så alla slipper känna att de vill döda honom (som jag är mot småbarn när de skriker). Spenderar lite till tid på animail.com trots mitt shoppingförbud. Livet som Nolifer är helt underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0