Min hand osv

Jag har nu vart jätteseriös och mailat två lärare i två olika kurser angående omtentor. Känns ganska oglammigt men jag är en trogen stammis på omtentor , tyvärr- Gick jättebra i höstas men innan jul vände det igen, jag har haft en jättedipp i livet och skolan blev tyvärr lidandes. Men nu har jag min lilla Gunwald och allt är mycket bättre så jag hoppas på lite tur nu när jag kommer läsa 300% ett tag. ' Äntligen ligger jag sedan första gången på en vecka ikapp med disken.

Är superstolt över mig själv att jag klarade av att fullfölja klädröjningen, första gången på flera år det händer. Jag brukar dra ut dem och vika dem, men lessnar sedan när det är dags att lägga tillbaka dem. Men det måste vart för jag hade så sjukt mycket fritid. Jag får helt enkelt plugga hårdare i morgon, men det var det värt! Nu lite film kanske? Gunwe sover ju endå så







Det finns lite spejsade "byggnader" på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0