Lördagsmorgon

Skriver frän mobilen så det är rätt  hoppigt w!
I torsdags fick jag förresten mail ifrån Balticgruppen att de meddelat den biggest att jag gnällt,  thihi. Knappt härt henne  alls, lyckan är total'
Som kattägare får man inte sova och att vakna 07,30 en lördag är inga konstigheter. När jag endå var uppe så tidigt så tänkte jag jag kunde flytta min tvätt-tid från imorgon klockan 12- idag klockan 8.
När appo öppnar ska jag en sväng dit och köpa lite specialplåster + basvaror på ica + H&M-paket som väntst på mig sedan i onsdags.
Invigde min vinterjacka för den här säsongen idag nu när jag skulle till tvättstugan, allt för att bara behöva ha t-shirt under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0