Life's good på riktigt

Jag ska på fredag bli medlem i GREEN PEACE Sverige. Jag tittade just på en dokumentär, det är så man blir rörd till tårar vilka fina människor det finns. Kanske är ett volontär"jobb" där början på min karriär? Jag är laddad till tusen! Imorgon vankas det föreläsning, sen måste jag verkligen leka lite med Gunwald innan jag isolerar mig vid datorn. Stackarn fick ingen uppmärksamhet alls idag, men han fick 3 kg mat, 10 kilo havsluktande kattsand & sjukt snygg koppelutrustning, vi kommer vara finast på Tviste! Jag tänkte köpa ett sånt flexikoppel han kan ha i Skärhamn när han ska utforska värden. Han känns dock inte så seltränad & blev lite lätt invalid när jag knäppte på den.

Jag har shoppingförbud som jag sagt 666 gånger, bryr sig H&M om det? Nej de spammar mig med massa teasande reklam.

Nu ska jag drömma drömmar om min kommande karriär som miljökämpe! Gud vad tråkigt att inte kunna prata med mina föräldrar när jag kommer på sånt här.

VAD JAG GLÖMDE SÄGA ÄR ATT JUDITH FRÅN CHANGE RINGDE MIG FÖRUT! DE BEHÖVER EN EXTRAJOBBARE NU I VÅR!!!!!!!!!! TJOHO! Såvida mitt skolschema passar är jag äckligt intressserad, karriären måste ju börja någon stanns! Kan vara bra med shoppingstopp då jag säkerligen kommer lägga varenda krona på underkläder i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0