KAOS

Pluggade lite hälsoeffekter, kom till fråga elva på en tenta. Sen blev jag less, det var bara typ halva tentan. Ska samla mig lite innan jag tvunget måste återgå.

Gunwald hittade en öronpropp på golvet och behandlar den som om de vore en mus, han är kort sagt rätt lättroad....

Här är min nya profilbild, lite oklart hur men jag gillar den





Världens bästa kille genom tiderna, saknar dig

Imorgon blir det SLEEPOVER & pluggFRITT :)

Nu kom en orange hårig sak och la sig på min morgonrock. Han fäller som ett sär, aldrig vart med om maken. Ber till gud fällsäsongen är över snart. Det hade också gärna fått bli 24:e och CSN, hur ska jag klara mig i den vuxna världen? Jag som inte kan hålla i pengar ens i dessa krisiga studenttider!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0