Känns lika vidrigt som måndag

Jag är Helt död, apatisk. Känslan av att jag ska upp & duscha känns inge vidare alls. Idag vankas det gruppdiskussion igen 'men borde vara hemma igen innan tolv men vi har tid 10-12. Och i morgon ev 13,00, sitter jag nervös som ett psykfall på ÖP & väntar på att klara tentajäveln. Klarar jag inte den måste jag straffa
Mig själv, klarar jag den ska jag unna mig ett par byxor jag vill ha!
Kattmat
Efter jag släckt och beslutat mig för att sova så spenderade jag si sådär en halvtimma letandes kattmat & lyckades inte bestämma vilken storlek jag ska ha. 1,5 kg = 219 :-, 3 kg = 350 :- & 10 kg = 500 :-, som smart och enkonomisk får man ju köpa en 10-kilos säck. Problemet är ju att det inte får plats hos mig. Säg att han äter 1,5 kg i månaden, säcken kommer aldrig ta slut! Jag har maten framma 24/7 och han äter som en mygga :)! Insåg att det inte alls va så käckt o köpa en påse á la 1,5 kg  i månaden . Kom på världens bästa plan, jag beställer hem ifrån Animail både mat & sand inför sommaren så de kommer direkt till dörren och ingen behöver handla. Då köper jag en 10-kilos mat + 2 kattsand á la 10 kilo, 900:- .... Men nått får ju mamma få som passar Gunwe & då bra
Mat till Issa med kännns sjysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0