Jag shoppa, thihi

Bilder kommer sen med mig med fixat hår dessvärre lär jag va den minst fotogeniska på jorden.. Begav mig till polisen efter jag modellat och tog en passbild, också den horribel såklart. Köpte också bh-förlängare + ögonbrynspenna på stan. Nu tänker du säkert att " fan du hade ju shoppingförbud", jo visst har jag det. Men utan smink går jag inte utanför dörren och bh-förlängare har jag tänkt köpa sen oktober och Lindex hade 3 för 50. Så jag skulle vilja kalla det en livsnödvändighet. Dessvärre ser det ju ganksa knapert ut på kontot när jag betalade pass och dyl, inte okej. Tänk om jag inte går + denna månaden endå :'( Jättelångt till cashflow ju.

Satte mig just med arbetet. Hittar så givande saker “Counting fish is just as easy as counting
trees, except they are invisible and theymove.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0