jAG LEVER, knappt

"God" morgon!

Fredagen resulterade i en slirig sittning

Vi var utklädda & givetvis supersnygga gick dit. Jag kan inte tillföra sådär jättemycket mer då mitt minne sviktar. Men jag hade jättekul sen när vanligt folk började släppas in men vi drog iväg på efterfest jättetidigt. JAG HITTADE OCH SNODDE EN SPARK, sjukt jättesöndrig men jag åkte i alla fall SPARK. Bästa dagen i år, jag var så jäkla lycklig. På hemväg från efterfesten som låg 7 mil bort (ungefär) fick vi till slut nock på sparken, den tog mer energi än den gav. Efter lite övervägande lämnade vi den på vägen. EN MINUT SENARE KOMMER DE EN KILLE OCH SNOR DEN! Han skakar lite i den och åker sen iväg. Då ångrade vi oss! Vi somnade la kring kvart över fyra och jag vaknade strax innan sju. Jag trodde som vanligt att jag satt min sista potatis och att slutet var nära. Men icke de, vid elva åkte vi (jag+ Catrin+ Mums) till ÖoB och fyndade, mina fynd:

  • Rosa bajspåsar
  • Kattmat, blötmat i portionspåse
  • Kattspö
  • Pärm
  • Bred genomskynlig tejp
  • Snusklubbor
  • Soda pops
  • Vit toblerone
  • Handtvål
  • Servetter
  • Festis

Säkert något mer "jätteviktigt". Efter ÖoB drog jag och Mums vidare till Maxi. Vi hade hela dagen trånat efter korv med bröd (Frensh hotdog). Men strax innan där så kommer jag på att vi måste till Big Boy (snabbmatskedja): Jag käkade ett vegmål med Cola utan is. Ursäkta mig men de var årets näst godaste måltid. Fy helvete vad gott det var, vi satt där och bara njöt. Bakfyllan får det enklaste saker att framstå som himmelska. På Maxi blev det endå rätt dyrt, 560 kronor. Men jag köpte en massa mat så nu borde jag klara mig ett jävla tag.

 

Igår ringde  Erik mig sådär 18.40, vi pratade en halvtimma och efter det la jag mig. Jag sov TRETTON timmar i natt, helt jävla galet. Är jag pigg för det? Nej jag är helt jävla död. Hur fan ska jag kunna plugga idag är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0