Jag är duktig

Igår var det QX-gaygala, jag kollade givetvis men det är fruktansvärt överskattat. Jag tycker det var tråkigt, men kanske för att jag är heterosexuell vad vet jag. Men jag gjorde två upptäckter.

Judith och Judith är TVÅ OLIKA PERSONER



Och då såklart att ANTON HYSÉN ÄR EN SOLKLAR 10POÄNGARE, men gay.. Det är som Catrin sa en förlust för oss kvinnor.



Mitt nya spara-pengar-liv har redan börjat- Med 5 minuter till godo blev jag överbjuden på en traderaaktion, och hämtade ut ett H&M-paket och klänningen var egentligen supersnygg. Men på grund av brösten känner jag mig inte bekväm i kläder där ringningen går enda upp till halsen, så den ska skickas tillbaka.

Tror också jag ska ge mig själv förbud att köpa trosor fram tills sommaren, det behöver jag ju verkligen inte men det är endå något jag kontinuerligt köper endå. Jag har hittat ett par byxor jag ska unna mig själv ifall jag klarar Hälsoeffektstentan, mutor gills inte som shopping.

Nästa månad asså efter den 25 mars måste jag dock köpa en ny kattsele till Gunwald så vi kan promenera i "skogen" utanför. Jag är sjukt taggad på att gå plus kommande månad. Dock lär det innebära att det max blir en utgång, men vad gör man inte för pengar?

Om jag kanske skulle ta tag i fiskarbetet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0