Idioter, varför finns det inga kvoter för idioter?

En vanlig dag i Emmas liv



Spelar med nått random som ser ut som 50+ på bilden (nästa bild) och börjar skriva. Jag svarar inte, han resignar. Sen svarade jag och han inser endå inte hur fel ute han är....







Scenario två är ju att ett annat random lägger och får rätt bra, 48 poäng & jag får lite bättre. Då resignar man...



Mina byxor har:

  1. Legat på golvet i ett hundklipperi i en månad
  2. Blivit tvättade

Tyvärr är alternativ 2 rätt, de är på bilden till och med blöta. Men allt hår i från resten av tvätten lär ha sugits fast i dem. Mums

 

 

Väga stor katt i liten lös metallskål = omöjligt

 

 

Gunwe i sitt esse

 

 

 

 

Nu ska vi se på Csi & sen nana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0