IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG

Jag är lika slapp som Gunwald. Har väl tagit mig igenom ena halva kollegeblocket av 2... Men tentan är först i morgon klockan 13, massa tid tid.  ...

Jag hade kod 21 & var två poäng över G. Ofattbart / felrättat



Har ju inge teér så jag köpte såklart ett till. SHoppingförbudet är hemskt så jag köper annat för kompensation.



Satte in pälsbomben i kattväskan, där snackar vi tight och himmel vad tung han är.



Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min dopdag! För tjugo årsedan döptes jag till det exotiska namnet: Emma Rebecka Olsson



Frossade just lite vitlöksbröd, det osar vitlök här. Gunwe är halvnöjd. Jag "råkade" sova lite middag förut också. Nu ska jag sätta på CSI & invänta samtal ifrån mina föräldrar som i morgon flyr landet.

Camen funkade efter omstart, vad skulle man gjort utan Google?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0