Godnatt / mig och Gunwe

Idag kan man tro jag vart riktigt upptagen & det stämmer. Jag har pluggat rätt kraftigt och sedan vid tre-snåret tog jag och Gunwe en sådär två timmars powernap.



Fina grejer i skolböckerna, en Sverigekarta med Tjörn inringat & inzoomat wow-potential!





Gos-Gunwe



Unnade mig lite "Gangster" & CSI efter plugget

Den 17/2 - omtenta Hälsoeffekter
10/3 - omtenta Luft & Buller
26/3 - tenta Miljöeffekter

Wish me luck, jag behöver det. Men om jag är smart och för en gångs skull planerar så borde detta kunna gå vägen. Efter tentan den 17 (fredag) unnar jag mig en ledig helg tills måndagen då jag börjar plugga inför nästa. Och miljö.... kommer att pluggas nu hela tiden, det är kursen jag läser nu. Tror jag ska komma på något att unna mig själv för varje godkänd tenta, och något extra ju fler som blir godkända. Något att fundera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0