Galen natt

Herre gud jag har glömt berätta en sak. Sov som sagt 13 timmar i natt - fyra uppvak. Uppvak ett är nästan lite pinsamt, känner jävla idioter ni  behöver la inte skrika såhär sent. Klockan var då 23.26, uppvak två tittade jag inte på klockan. Men det intressanta är uppvak tre. Helt jävla brutalt. Jag trodde det var krig, att mitt hus skulle bombas och jag dö. Jag vaknade av ett högt ljud, tänkte de är la ambulanshelikoptern. Men det blev bara högre och högre. Jag var helt jävla bombis att jag skulle dö. Tyvärr stelnade jag till så jag kunde inte mäta hur många dB(A) det var men det var öronbedövande högt. Gunwald låg och sov vid  min rumpa och såg helt förtvivlad ut. Men efter bara några minuter försvann det och vi överlevde! Att tillägga är väl att helikoptern kör hit några gånger i veckan så man är ju van vid ljud, men detta var helt galet. 6-7 gånger högre än helikoptern, om de ens räcker. Men då hörde jag att några sär i huset hade högljudd efterfest och klockan var kring halv fem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0