G O D N A T T !

Har sagt farväl till mamma och pappa nu och de lovade att smsa mig när de klockan 9-10 någon gång lördag morgon svensk tid åker från Manilas flygplats till inrikesflygplatsen. Jag är så avundsjuk så jag tror jag smäller av. Men pappa var underbar och sa att de inte kunde ta med Julia för det skulle blivit orättvist mot mig (ingen av oss kan ju endå ta ledigt) så de kändes bra! Han lovade också att bjuda på en resa efter Julles student & min examen men oklart vart! Då blev jag GLAD!

Klockan närmar sig 22 & jag tror jag ska satsa på tidig sänggång. Vore ju ypperligt att vakna utvilad tidigt på tentadagen, jag har ju 1,5 kollegeblock att läsa igenom..

Dagen började apatiskt, blev horribel och sen när jag lungnat ner mig lite är den endå överlag helt okej.

Ylva Bulldozer – Bara losers

Ylva Bulldozer – Lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0